Facebook Durum, Resim, Yorum Beğendirme Sitesi 2014 / LikeMe


LikeMe adlı bu hile ile Facebook'da yorum, fotoğraf, durum ve sayfa beğendirebilirsiniz. Sistem tıpkı diğer hilelerde olduğu gibi token sistemi üzerine kuruludur. İşlemleri doğru yaptıktan sonra beğeni almanız garantidir. Güvenilir, aktif ve ücretsizdir. Sistemde herhangi bir problem yoktur ve sorunsuzca çalışmaktadır. Sadece Türk kullanıcılar tarafından kullanıldığı için Türk beğeni sağlamaktadır. Wallpost atmaz ve diğer sitelere göre iki kat daha hızlıdır.

Özellikleri nedir?
Facebook üzerinden yorum, fotoğraf, durum, ilişki ve sayfa beğendirebilirsiniz.
Türk kullanıcılar tarafından kullanılmaktadır.
Sorunsuz ve güvenli çalışmaktadır.
Token sistemi üzerine kuruludur.
Wallpost atmaz.
Ücretsizdir.


Dikkat ! : Linke tıkladıktan 5 saniye sonra sağ üst kısımda "Reklamı Geç" butonuna basmayı unutmayınız. Otomatik indirilen programlara asla tıklamayınız. 

Uyarı ! : Sorunsuz beğendirme yapmak için "Google Chrome" kullanmanızı öneririz. Problem yaşamanız durumunda "Adobe Flash Player" programınızın güncel olduğundan emin olunuz, güncel değilse güncelleyiniz. 

Son Olarak : Karşılaştığınız veya karşılaşacağınız problemlerden hiçbir şekilde Sanal Mahalle sitesi sorumlu değildir!

Arama açıklaması: facebook durum beğendirme hilesi, facebook yorum beğendirme hilesi, facebook resim beğendirme hilesi, facebook durum,yorum,resim beğendirme, facebook beğeni hilesi 2014, facebook beğeni sepeti, facebook beğeni hilesi yapmak, facebook durum beğendirme, facebook fotoğraf beğendir 2014, facebook beğeni hileleri 2014 eylül, eylül facebook beğeni, facebook beğendirme güncel hileler, facebook çalışan durum beğendirme.

İlgili Yazilar
İlk

309 yorum

«En Eski   ‹Eski   1 – 200 / 309   Yeni›   En yeni»
Adsız
16 Ocak 2014 13:04 Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
avatar
19 Ocak 2014 11:27

Program sorunsuz çalışıyor. Nerede probleminiz var ?

Reply
avatar
19 Ocak 2014 11:27

Lütfen düzgün yorumlar giriniz.

Reply
avatar
Adsız
19 Ocak 2014 12:19

kardeşim program bazen hiç beğendirmiyo faceden ve programdan çıkış atıp duruyo halledersen sevinirim program güzelde bazı sorunlar oluyo

Reply
avatar
Adsız
20 Ocak 2014 07:20

eyw kardeşim saol :)

Reply
avatar
Adsız
20 Ocak 2014 07:24

kardeşim giremez oldum programa naptınız

Reply
avatar
21 Ocak 2014 07:27

beğendirmiyor ki ağa bi adam gibi yapında beğendirek be ..

Reply
avatar
21 Ocak 2014 10:23

Birde bu hileyi deneyebilirsiniz; http://goo.gl/4mgUr8

Reply
avatar
21 Ocak 2014 10:23

Bu hileyi denemenizi öneririz; http://goo.gl/4mgUr8

Reply
avatar
21 Ocak 2014 10:28

kardesş siteye git diıom ama sıte acılmıo geç işaretide yok ona bı baksanız

Reply
avatar
Adsız
22 Ocak 2014 06:34

kardeşim verdiğin hilelerin hiçbiri çalışmıyor

Reply
avatar
Adsız
26 Ocak 2014 13:20

Ben yapamadım yardımcı olun sayfa görüntülenemiyor diyo..

Reply
avatar
Adsız
26 Ocak 2014 14:39

süper site teşekkürler

Reply
avatar
29 Ocak 2014 02:46

durumları beğendirmek için hangi linki kopyalıcaz

Reply
avatar
Adsız
6 Şubat 2014 12:48

kardeşim siteye şu an girmio bi bakarmısnn

Reply
avatar
Adsız
7 Şubat 2014 06:48

kardeşim begeni yapmıo hata verio

Reply
avatar
Adsız
11 Şubat 2014 07:04

token alamıyorum

Reply
avatar
Adsız
12 Şubat 2014 01:26

prıgramınız güzel gayet iyi çalışıyor ama şimdi engel koyulmuş gitmeme izin vermeyor admin nerdesnin

Reply
avatar
Adsız
14 Şubat 2014 08:53

Beğeni yapmiyor yeni adres verirmisin

Reply
avatar
Adsız
14 Şubat 2014 09:22

muhteşemmm biii hileee fakatt şimdii token geçersiz diyoo skype kaldır felan diyoor adminn acill yardım edermisinn lütfeenn

Reply
avatar
25 Şubat 2014 05:22

siteye girimiyo 502 bişi diyo

Reply
avatar
25 Şubat 2014 11:08

Site adresi yenilenmiştir.

Reply
avatar
25 Şubat 2014 11:10

Sitede bulunan "Buradaki Url yi Asagıya Yapistir." yazan bölüme tıklayarak token alabilirsiniz.

Reply
avatar
25 Şubat 2014 11:11

Hile şuan aktif çalışmaktadır. İsterseniz bir de sitemizdeki başka hilelere göz atın.

Reply
avatar
25 Şubat 2014 11:12

Site adresi düzenlenmiştir. Ayrıca videolu anlatım eklenmiştir.

Reply
avatar
25 Şubat 2014 11:13

Dilerseniz sitemizdeki diğer hilelere göz atabilirsiniz.

Reply
avatar
25 Şubat 2014 11:15

Videoda ayrıntılı olarak anlatılmıştır.

Reply
avatar
25 Şubat 2014 11:16

Site linki düzenlenmiştir.

Reply
avatar
25 Şubat 2014 11:17

Diğer hilelere göz atabilirsiniz. Sitemizde bulunmaktadır.

Reply
avatar
25 Şubat 2014 11:18

Videodan nasıl alındığını öğrenebilirsiniz.

Reply
avatar
25 Şubat 2014 11:19

Diğer hilelere bakabilirsiniz. Sitemizde bulunmaktadır.

Reply
avatar
25 Şubat 2014 11:20

Paylaşımınız "Herkese Açık" olmayabilir. Bu durumda hiçbir beğeni sitesi beğeni yapmaz. Lütfen paylaşımlarınızı "Herkese Açık" yapın.

Reply
avatar
25 Şubat 2014 11:21

Token alımı videoda gösterilmiştir.

Reply
avatar
26 Şubat 2014 14:55

Giriş yaparak, kullanım kuşullarımızı kabul etmiş olursunuz. bunu dıyor ama girmiyor

Reply
avatar
27 Şubat 2014 11:59

abi naptıınız bu qüzelim siteye çalısmıyo token alıyom geçersiz token diyo

Reply
avatar
27 Şubat 2014 23:28

ya naaptınız mükemmeldi bozdunuz token hatalı diyo :(

Reply
avatar
1 Mart 2014 12:36

selamün aleyküm ben beyendirmeyi yaptım ama sonradan atmaya başladı ben deha giremiyorum nasıl yaparız bunu admin?

Reply
avatar
1 Mart 2014 12:37

aaynen nedenini biliyormusun

Reply
avatar
1 Mart 2014 12:41

Siteye giriş sorunsuzdur.

Reply
avatar
1 Mart 2014 12:43

Token alımında problem yoktur.

Reply
avatar
1 Mart 2014 12:45

Serverin yoğun olduğu saatlerde bu gibi problemlerle karşılaşabilirsiniz. Yoğunluğun olmadığı bir saatte girerseniz probleminiz çözülecektir.

Reply
avatar
1 Mart 2014 12:46

Tokeninizi doğru aldığınızdan emin olunuz.

Reply
avatar
1 Mart 2014 12:47

Tokeni doğru aldığınızdan emin olunuz. Nasıl alındığı sitemizde ve videoda bulunmaktadır.

Reply
avatar
1 Mart 2014 12:48

Sistem düzgün çalışmaktadır.

Reply
avatar
1 Mart 2014 12:48

Aleyküm selam, sorununuz çözülmediyse sitemizdeki diğer beğeni hilelerini denemenizi öneririm.

Reply
avatar
Adsız
7 Mart 2014 03:49

ggreggererf

Reply
avatar
8 Mart 2014 23:32

Teşekkür ederiz, memnun olduysanız ne mutlu bize...

Reply
avatar
9 Mart 2014 04:38

admin giriorum reklam cıkıyor adfl ole bişey tokenı alıyorum yapıstırıyorum token hatalı dıyor ??

Reply
avatar
Adsız
13 Mart 2014 06:05

ya o değilde bin kere bir sürü sayfada yaptım aynısını yaptım olmadı admin facebook ta mı sorun var diğer facebooklar da da yaptım

Reply
avatar
14 Mart 2014 05:51

Çok sağol kardeşim çok iyi olmuş.Ellerinize sağlık.

Reply
avatar
Adsız
17 Mart 2014 10:23

kardeşim hile güzel de bide ask.fm hilesi yapsanız iyi olur

Reply
avatar
19 Mart 2014 11:29

nasıl yapacamı bilmiyorum

Reply
avatar
19 Mart 2014 11:59

kardes bozuldu galıba bısey oldu duzeltın sunu

Reply
avatar
24 Mart 2014 09:15

oldu admin saol ama biraz yavaş beğendiriyor :D

Reply
avatar
Adsız
27 Mart 2014 12:56

ben yapamadm yaa

Reply
avatar
Adsız
28 Mart 2014 14:47 Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
avatar
Adsız
2 Nisan 2014 02:32

Nasıl Olacak Biri Yardım Edebilirmi Acaba .) :D

Reply
avatar
Adsız
2 Nisan 2014 02:56

Bana ulaşablrsn takip et ekle englm var sorn yok ben yardmcı olabilirm saygılar ...

Reply
avatar
Adsız
2 Nisan 2014 13:30

Hocam bu token nedir nasik tokeni nerden kopyalayip yapistircamm ???

Reply
avatar
4 Nisan 2014 00:51

Hilelerin hepsi gayet güzel çalışıyor teşekkürler admin

Reply
avatar
Adsız
6 Nisan 2014 09:28 Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
avatar
Adsız
6 Nisan 2014 09:30 Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
avatar
Adsız
7 Nisan 2014 07:35

kardeşim yemin ederim mükemmel bir program elinize sağlık.

Reply
avatar
8 Nisan 2014 04:39 Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
avatar
8 Nisan 2014 04:39

Not Found

The requested URL /LIKEME/COPY_YOUR_ACCESS_TOKEN/ was not found on this server. bu hata geliyo token alınca

Reply
avatar
8 Nisan 2014 10:59

Token kısmında URL'nin hepsini kopyalamayın. Nasıl token alınacağını bilmiyorsanız sitemizde anlatımı bulunmaktadır.

Reply
avatar
8 Nisan 2014 11:00

Paylaşımlarınızın herkese açık olduğundan emin olunuz.

Reply
avatar
8 Nisan 2014 11:01

Yorumunuz için teşekkürler. En kısa sürede sitemize eklenecektir.

Reply
avatar
8 Nisan 2014 11:02

Hiçbir şey indirmenize gerek yoktur. Uygulama site üzerinden çalışmaktadır.

Reply
avatar
8 Nisan 2014 11:03

Sitede nasıl kullanıldığı açıklanmıştır.

Reply
avatar
8 Nisan 2014 11:03

Sorunsuz çalışmaktadır.

Reply
avatar
8 Nisan 2014 11:04

Sistem yoğun olduğu için bazen yavaş beğendirebilir. Yorumunuz için teşekkürler.

Reply
avatar
8 Nisan 2014 11:04

Sitede nasıl kullanıldığı açıklanmıştır.

Reply
avatar
8 Nisan 2014 11:05

Sitede kullanımı açıklanmıştır.

Reply
avatar
8 Nisan 2014 11:05

Nasıl token alınacağı sitemizde açık bir şekilde anlatılmıştır. Arama kısmından "Acces Token Alımı" yazarak konuya ulaşabilirsiniz.

Reply
avatar
8 Nisan 2014 11:05

Yorumun için teşekkür ederim.

Reply
avatar
8 Nisan 2014 11:06

Yorumunuz için teşekkürler.

Reply
avatar
8 Nisan 2014 11:07

Bu bir hata değildir. Bu sayfayı gördüğünüzde, sayfanın URL'sindeki token kodunuzu alıp uygulamaya girebilirsiniz.

Reply
avatar
Adsız
8 Nisan 2014 11:08 Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
avatar
11 Nisan 2014 12:12 Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
avatar
11 Nisan 2014 12:36

süper çalışıyo elinize sağlık:)

Reply
avatar
13 Nisan 2014 11:17

yaa şuu sayfayıı bi doğru düzgünn yürün anasını satayım???

Reply
avatar
14 Nisan 2014 05:22

Linklerin devamlılığı açısından kısaltma uygulanmıştır. 5 Saniye bekleyip sağ taraftan geç basacaksınız. Çok zor bir şey değil.

Reply
avatar
Adsız
15 Nisan 2014 10:08

giremiyorum siteye

Reply
avatar
Adsız
15 Nisan 2014 10:37

sayfaya girince nginx diye bişey çıkıyo bi yardım edermisiniz

Reply
avatar
Adsız
16 Nisan 2014 10:12

bu hileyi yaptıktan sonra hiçbir şekilde facebookta beğeni yapılamıyor ve şu anda siteye giremiyorum

Reply
avatar
16 Nisan 2014 13:02

sanal mahalle guncellendı yapılmıyor ındır filan çıkıyor ve vıruslu seyler yardım lazım

Reply
avatar
16 Nisan 2014 13:27

admin arkadaşlar yardım lazım güncellendi bana bırısı yardım etsin duzgun program yok yaa

Reply
avatar
18 Nisan 2014 15:36

url yerine neyin urlsini yapıştırıcaz

Reply
avatar
Adsız
19 Nisan 2014 03:45

Yaa Abicim Ne Biçim Program Bu Yaa Tam Yapacam İlk Açtığım Yere Geri Gnderiyor

Reply
avatar
Adsız
20 Nisan 2014 11:21

Yaaa Site ye tkladıktan sonra Geç logosu gelmiyor acil yrdm üstad...

Reply
avatar
Adsız
20 Nisan 2014 13:15

harikaa adamım :D

Reply
avatar
20 Nisan 2014 13:23

Hile şuan sorunsuz çalışmaktadır.

Reply
avatar
20 Nisan 2014 13:25

Linke tıkladıktan sonra 5 saniye bekleyin. Sağ üst tarafta "Reklamı Geç" bastığınız zaman siteye ulaşacaksınız.

Reply
avatar
20 Nisan 2014 13:25

5 Saniye bekledikten sonra sağ üst taraftan "Reklamı Geç" basınız.

Reply
avatar
20 Nisan 2014 13:26

Abonelerinizin ve paylaşımlarınızın "Herkese Açık" olması gerekmektedir.

Reply
avatar
20 Nisan 2014 13:27

Sorunsuz çalışmaktadır. Yinede sitemizdeki diğer hilelere göz atabilirsiniz.

Reply
avatar
20 Nisan 2014 13:27

Token alıcaksınız ve oraya token kodunuzu yapıştıracaksınız.

Reply
avatar
20 Nisan 2014 13:28

Sistem düzgün çalışmaktadır.

Reply
avatar
Adsız
21 Nisan 2014 08:23

beğeni yapmıyor ?

Reply
avatar
Adsız
21 Nisan 2014 08:34

beğeni gelmiyor yardımcı olurmusunuz ?

Reply
avatar
21 Nisan 2014 12:39

Çalışanı burada var arkadaşlar

Reply
avatar
:/
23 Nisan 2014 04:38

başka siteden de denedim giriyorum hile atıyo giriyorum atıyo sonrada beğeni yasağı gliyo 3 günlük ne yapmam lazım

Reply
avatar
Adsız
24 Nisan 2014 03:42

tıkla dediğiniz siteye tıklıyorum satış sitesi çıkıyor

Reply
avatar
24 Nisan 2014 11:52 Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
avatar
Adsız
24 Nisan 2014 14:20

gardaş bunu nerden indiricez yaa ?

Reply
avatar
Adsız
24 Nisan 2014 14:34

ya bu token hatalı dio alamıom token ?

Reply
avatar
Adsız
27 Nisan 2014 01:16

sorunsuz çalışıyo ama beğeni sayısı az

Reply
avatar
28 Nisan 2014 09:00

Sorunsuz çalışıyor güzel bir uygulama Fotoya türk begeni yaptım

Reply
avatar
Adsız
29 Nisan 2014 07:25

hadi bkalm

Reply
avatar
Adsız
2 Mayıs 2014 06:09

eğer bu hileyi kullanırsam bnm adıma başkalarının paylaşımına yorum yapar mı bnden habersiz çünkü daha önce başıma geldi ve çok şikayet aldım

Reply
avatar
2 Mayıs 2014 22:01

bana düzgünce anlatırmısın ben bişey anlamadım

Reply
avatar
Adsız
3 Mayıs 2014 00:13

bn sizin sitenizi görmeden önce başka bi şekilde beğeni hilesi yapıyodum ama site arkadaşlarımın paylaşımına yorum yapıyodu ve bnde bilmiyodum arkadaşlarımdan çok şikayet aldım yani sizinde siteniz öyle yapmaz demi ? :)

Reply
avatar
Adsız
4 Mayıs 2014 00:43

begenı sayısı niye az

Reply
avatar
4 Mayıs 2014 10:14

5 Saniye bekleyin ve sağ üst tarafta "Geç" basın sonra "Tekrar Tıkla!" yazısı çıkacak, o butona basın.

Reply
avatar
4 Mayıs 2014 10:15

Bakım bitmiştir. Hile çalışıyor.

Reply
avatar
4 Mayıs 2014 10:15

Sorun düzeltilmiştir. Hile çalışıyor.

Reply
avatar
4 Mayıs 2014 10:15

Reklam yapmayınız. Ayrıca hile sorunsuz çalışıyor.

Reply
avatar
4 Mayıs 2014 10:17

Abonelerinizin ve paylaşımlarınızın "Herkese Açık" olduğunu kontrol ediniz.

Reply
avatar
4 Mayıs 2014 10:18

"Geç" basın, açılan reklamı kapatın. Ardından "Tekrar Tıkla" butonuna bastığınızda hile sitesine yönlendirileceksiniz. Bu işlemler linklerin devamlılığı için yapılmaktadır.

Reply
avatar
4 Mayıs 2014 10:19

Bu tarz üyelikli beğeni sistemlerini kullanmayınız.

Reply
avatar
4 Mayıs 2014 10:20

İndirilecek bir dosya yok. Sitede nasıl yapılacağı anlatılmıştır.

Reply
avatar
4 Mayıs 2014 10:21

Token kısmında " access_token= " ile " &" işareti arasındaki rakamları kopyalamanız gerekmektedir.

Reply
avatar
4 Mayıs 2014 10:22

Sistem uzun süredir bakımda olduğu için beğeni sayısında düşüş gerçekleşmiştir. Yakın zamanda eski haline gelecektir.

Reply
avatar
4 Mayıs 2014 10:22

Yorumunuz için teşekkür ederim. Hile aktiftir.

Reply
avatar
4 Mayıs 2014 10:22

Hile sorunsuz çalışmaktadır.

Reply
avatar
4 Mayıs 2014 10:23

Sitemizde güvenilir hileler paylaşılmaktadır. Asla wallpost atıp başkalarını ve sizi rahatsız etmez. Gönül rahatlığıyla kullanabilirsin.

Reply
avatar
4 Mayıs 2014 10:24

Bu hile wallpost atmaz. Gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.

Reply
avatar
4 Mayıs 2014 10:24

Site yeni bakımdan çıkmıştır. En yakın zamanda gelen beğeni sayısı artacaktır.

Reply
avatar
7 Mayıs 2014 10:20 Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar
7 Mayıs 2014 12:18 Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
avatar
15 Mayıs 2014 05:20

site 10 numara bende işe yaradı biraz uğraştırıyo ama olsun

Reply
avatar
Adsız
17 Mayıs 2014 03:17

Beyler begendir işine yapamıyorrum biriniz yardım edebilir mi

Reply
avatar
18 Mayıs 2014 08:17

Bende çalıştı da şu tokenler paralı mı?

Reply
avatar
19 Mayıs 2014 07:42

devamlı böyle giderse süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Reply
avatar
Adsız
21 Mayıs 2014 04:03

virüs warmı*

Reply
avatar
Adsız
21 Mayıs 2014 13:17

Site Açılınca Reklamı Geç yazısı gelmiyoo

Reply
avatar
26 Mayıs 2014 08:01

admin site aaçılmıyo sorunu halledebilirmisin

Reply
avatar
Adsız
27 Mayıs 2014 08:14

kaç beğeni veriyo bana 10-15 o aralarda lazım ?

Reply
avatar
Adsız
27 Mayıs 2014 09:04

Usta bişey soracam Diğer hileler gibi durum falan paylaşıyomu veya yorum atıyomu

Reply
avatar
27 Mayıs 2014 14:13

admin site açıl mıyo reklamı geç yok bi baksanız siteye

Reply
avatar
28 Mayıs 2014 06:56

NSL YAPILIYOR BU İŞ YAW

Reply
avatar
28 Mayıs 2014 06:56

admin yardımcı ol ltfn

Reply
avatar
Adsız
28 Mayıs 2014 14:30

nasıl baslatıyoruz

Reply
avatar
Adsız
31 Mayıs 2014 04:05

nasıl yapıyosunuz acaba yapamıyom da :(

Reply
avatar
Adsız
31 Mayıs 2014 04:07

nasıl yapıyosunuz acaba yardımmm

Reply
avatar
Adsız
31 Mayıs 2014 08:53

ya benim foto beğen dirilmiyo nhe yapmalıyım

Reply
avatar
1 Haziran 2014 10:10

yine sitedeki reklamı gec yok arkadaslar yardım lütfen

Reply
avatar
3 Haziran 2014 06:42

Helal olsun çok iyi olmuş. Emeğinize sağlık.

Reply
avatar
3 Haziran 2014 12:54

ya ben giremiyorum hata raporu veriyo

Reply
avatar
4 Haziran 2014 08:37 Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
avatar
5 Haziran 2014 05:35

Emre, site güncellenmiştir. Sorunsuz çalışıyor.

Reply
avatar
5 Haziran 2014 05:39

Teşekkürler, site sorunsuz çalışmaktadır.

Reply
avatar
5 Haziran 2014 05:39

Resimli anlatım eklenmiştir. Oradan yardım alabilirsiniz.

Reply
avatar
5 Haziran 2014 05:40

Hilede herşey tamamen ücretsizdir.

Reply
avatar
5 Haziran 2014 05:40

Resimli anlatım eklenmiştir. İyi günler.

Reply
avatar
5 Haziran 2014 09:49

Resimli anlatım eklenmiştir.

Reply
avatar
5 Haziran 2014 09:50

Resimli anlatım konuya eklenmiştir.

Reply
avatar
5 Haziran 2014 09:51

Resimli anlatıma bakarak yardım alabilirsiniz.

Reply
avatar
5 Haziran 2014 09:52

Resimli anlatıma bakarak yardım alabilirsiniz.

Reply
avatar
5 Haziran 2014 09:55

Yorumunuz için teşekkürler.

Reply
avatar
5 Haziran 2014 09:55

Sistem sorunsuz çalışıyor.

Reply
avatar
Adsız
5 Haziran 2014 10:32

siteye tıkla diyorum sunucu hatası diyor napıcam?

Reply
avatar
6 Haziran 2014 01:43

Siteye sorunsuz giriliyor.

Reply
avatar
Adsız
7 Haziran 2014 03:26

yorum beğendirıo mu

Reply
avatar
8 Haziran 2014 04:47

SAYAFA BEYENDİRME YOK MU ADMİNN...

Reply
avatar
Adsız
10 Haziran 2014 05:24

reklamı geç açılmıyo :D

Reply
avatar
Adsız
10 Haziran 2014 05:54

Reklam paylaşıyor ya Reklamsız olsa daha guzel olur:( Ilk girdiğim de reklam yoktu bugün girdim adınıza paylaşım yapabilir diyo

Reply
avatar
Adsız
10 Haziran 2014 10:54

face de htc sayfasına giriyor ve sayfa bulunamiyor diyio orda kalıyor

Reply
avatar
10 Haziran 2014 11:32

Reklamı geçiniz yazısı gelmiyor ayarlayın artık lütfen şu siteyi

Reply
avatar
Adsız
11 Haziran 2014 00:21

Abi 3 4 kişi beğeniyo ben 100 150 lerde isyiyorum ne yapıyım ??

Reply
avatar
Adsız
11 Haziran 2014 03:45

Bunun gibi başka reklamsız kesin çalışan hile var mı admin

Reply
avatar
Adsız
11 Haziran 2014 03:46

spam mi var ?

Reply
avatar
11 Haziran 2014 13:54

ya kardeş olmuyor süresi dolmuyor sayfanın geç demiyor admin bi buraya bakk

Reply
avatar
Adsız
13 Haziran 2014 06:31

süperrrrrrrrrrrr

Reply
avatar
Adsız
14 Haziran 2014 05:46

Yenilenmiş site açılmıyo hata veriyo napabilim

Reply
avatar
Adsız
14 Haziran 2014 08:36

Like me artık açılmıyor

Reply
avatar
14 Haziran 2014 09:25

Yorum beğendirme özelliği de mevcuttur.

Reply
avatar
14 Haziran 2014 09:25

Yeni link eklenmiştir. Sayfanızın ID girerek sayfanızı da beğendirebilirsiniz.

Reply
avatar
14 Haziran 2014 09:37

LikeMe beğeni sistemleri çökmüştür. Onun yerine LikedTR eklenmiştir. Şuan sorunsuz çalışmaktadır. İyi günler.

Reply
avatar
14 Haziran 2014 09:38

Link kısaltma servisimizi değiştirdik. Şuan sorunsuz "Reklamı Geç" yazısı açılmaktadır.

Reply
avatar
14 Haziran 2014 09:39

Post atmamaktadır. Eğer öyle bir durumla karşılaşıyorsanız, token alırken izin verdiğiniz uygulamayı "Sadece Ben" olarak ayarlayınız.

Reply
avatar
14 Haziran 2014 09:39

Sorunsuz çalışmaktadır. İyi günler.

Reply
avatar
14 Haziran 2014 09:39

Link kısaltma servisimizi değiştirdik. Şuan sorunsuz "Reklamı Geç" yazısı açılmaktadır.

Reply
avatar
14 Haziran 2014 09:41

Hile sistemimizi değiştirdik. Sistem yoğunluğuna göre beğeni gelmektedir. Benim denediğimde 15 beğeni geliyordu. Yani tamamen o anki kullanıcı sayısına bağlı. İyi günler.

Reply
avatar
14 Haziran 2014 09:41

Sitemizdeki diğer hilelere bakabilirsiniz.

Reply
avatar
«En Eski   ‹Eski   1 – 200 / 309   Yeni›   En yeni»